Hikayeler

Bedelli askerlik

Gönderen: Ramazan Sitil

Benim 3 tane cocuk var istanbulda memurum ailem yanimda degil.cocuklarin ucude okula gidiyor .bilmiyorum ne olcak halimiz biran once bedelli ciksa cok guzel olcak keske okul olmaymis erken giteymisim simdi bu cicuklara bakacak kimsede yok.allah yardimcisi olsun evli ve cocuklu olanlarin.indsllah reis onayi verirde bizi kurtatir bu sıkıntıda n


Bedeli askerlik istiyorum

Gönderen: Deniz Göksu

Merhaba bedeli askerlik istiyorum aile sıkıntılarından dolayı çalışmak zorundayım annem babam yaşlı bakmak zorundayım bu yüzden magduruz


Mağduruz

Gönderen: Yusuf Oral

32 yaşında devlet memuruyum yeni evliyim çocuk bekliyoruz kredi borcum da var birde iş yerime gelen tehdit gibi bir tebligat var. Askere gidersen eşim tek başına kalacak ve doğum da yaklaşıyo bu kredi borcunu nasıl ödeyecek ödeyemiycek tabi buda ailemin yıkılması demek. Gitmesem işten atılacam muluğum bitecek ama zorlada olsa asker olacam ve yine ailem yok olacak. Lütfen sesimizi duyun lütfen yaşadıklarımız yetmiyormuş gibi birde devletim kendi eliyle kendi evladının yuvasını yılmasın lütfen sesimizi duyunn....


Hikayem

Gönderen: MUHAMMET HANİFİ DAŞCİ

EVLİ VE BİR ÇOCUK BABASIYIM. EŞİM 2010 YILINDA VEREM HASTALIĞINA YAKALANDI ATLATTIK ÇOK ŞÜKÜR DERKEN 3-4 SENEDİR DE SARKOİDOZ HASTALIĞI TEDAVİSİ GÖRÜYOR. HASTALIK SÜREKLİ TEKRARLIYOR. KİME BIRAKIP DA GİDECEĞİM BEN HASTA KADINI VE ÇOCUĞUMU. İŞİMDEN OLACAĞIM AYRICA HANGİSİNE YANAYIM. HADİ ASKERE GİTTİM GELDİM YAŞ GELDİ 29 A NERDE NASIL İŞ BULAYIM.


Yas 29

Gönderen: Onur Kaya

Askere gidemem cunku anneme bakacak kimse yok .askere gidersem evin elektrik su doğalgaz vs vs giderlerini sağlayacak kimse yok .askere gidersem askerlik donusu işim olmayabilir .bir suru neden var.


Bedelli

Gönderen: Kenan Karol

89 doğumlu profesyonel sporcuyum. Geçen bedelli den yararlanamadım 15 yıldır spor la uğraşıyorum doğal olarak kendimin ve ailemin geçimini ben sağlıyorum.askere gittiğim an spor hayatım bitecek üni olmadığı için uzun dönem yapıp geldiğim zaman takım bulamadım ,ve yapabileceğim başka bi işte yok


Bedelli askerlik neden çıkmalı 2017'de

Gönderen: Hasan Vizik

05.11.1988 doğumluyum son çıkan bedelli askerlik yasası bana vurucak diye arabamı sattım. Elimdeki tek varlığım üstüme kayıtlı olan. El emeğim göz nurumdu. Zoraki olmasa satmayacaktım. Her neyse sadece 1 ocak 1988lileri kapsadı. Bence bedelli askerlik sabit kalmalı 28yaşına gelen herkes yararlanmalı. Niye gitmek istemediğimide anlatım. 2011de myo bitirdim yury dışından çok iyi bir iş teklifi geldi. Gün saydırıordum . 1sene boşa çıktı sıfırlandı. İyi para kazanıyorum. Ailemin durumu okadar iyi değil. Bu işi kaybetmek istemiyorum. Evleneceğim 2ay sonra ailemide buraya getireceğim. Bedelli askerlik eğer çıkarsa bana düğün hediyesi olur hükümetten. Tc zor bi dönemden geçiyor. İki defa seçim oldu. Üstüne darbe ve ohal devletimizin bütçesi için en iyi kaynak bedelli askerlik ve eminimki para miktarı düştükce yararlanma oranı artacak 12bin bariz alırsak 500.000=6.000.000.000.000 TL devleti rahatlatacak yönden bir para işte bu yüzden bedelli çıkmalı....


Bedelli

Gönderen: Ahmet YILMAZ

İzmirde Devlet kurumunda memurum. 53 Bin tl kredi borcum var ev aldığımdan dolayı. şimdi eşimi çocuklarımı ve borcumu kime bırakıpta askere gideyim. nasıl yapayım


Neden olmasın

Gönderen: Meriç Vural

28 yaşındayım özel sektörde yetkili olarak çalışıyorum. Ben şuan askere gitsem işimi ve mevkimi kaybeticem $ bukadar yükseldi piyasalar çok zor durumdayken nasıl iş bulucam tekrar. Bu yaşıma kadar askerlik için borçlanıp hiç bir yatırım yapamadım. Sadece bir kardeş okuttum ki zengin bir ailem yok şuan askerlik olması ben 28 yaşında hayata atılılmış olup kendime yatırım yapıp evlenicem. Şimdi söylüyorum nezaman bir ev sahibi olup nezaman evlenicem nezaman çocuk yapıcam sayın Cumhurbaşkanım ve sayın Başbakanımızın ve Milletvekillerimiz bizim çağrılarımızı duyduklarında bence harekete geçiceklerdir.


BEDELLİ ASKERLİK

Gönderen: İbrahim Gözcü

İyi Günler; Ben memurum sırf ailelerimize bakmak için onca yıl okuduk meslek sahibi olduk evlendik ve çocuğumu var lakin araya askerliği sıkıştıramadık sonra bakaya duruma düştük belki hata ama kader.Neticede biz bu ülkenin evladıyız ve şuan kurumlarımızca korkutuluyoruz adeta işimizle tehdit ediliyoruz. Bizlere ya bir BEDELLİ ASKERLİK şansı verilmesini büyüklermizden istiyorum ya da en azından iş yerlerimize giden tehdit mahiyetindeki tebliğatlara son verilsin istiyorum